Neseniai Didžiosios Britanijos kariuomenė paskelbė apie naujo pobūdžio akciją – operaciją „Belong”. Renginys, kuris vyks 24 d. Sausio 24 d. įvairūs influenceriai ir turinio kūrėjai poromis kovos naudodami „Fortnite” ir bandys įveikti įvairias virtualias kliūtis.
Britai tikisi sudominti norinčius prisijungti prie ginkluotųjų pajėgų, tačiau daugelis socialinės žiniasklaidos vartotojų piktinasi, kad britų kariuomenė „verbuoja vaikus”.
Yra vienas svarbus faktas: renginyje, kuriame dalyvaus tokie įtakingieji kaip Elz the Witch ir Yung Filly, nurodyta, kad jis skirtas tik suaugusiesiems.
Svarbu pabrėžti, kad britų kariuomenė nėra pirmoji organizacija, kuri naudoja „Fortnite” kaip rinkodaros ar reklamos priemonę, ir tikrai ne paskutinė.
Šiandien Didžiosios Britanijos kariuomenė aktyviai reklamuojasi e. sporto ir vaizdo žaidimų srityje, kad pritrauktų jaunus žmones į tarnybą. Didžiosios Britanijos kariuomenė netgi turi savo e. sporto komandą, kuri dalyvauja įvairiuose turnyruose.