AMD pristato „Fluid Motion Frames 2” su patobulintu kadrų generavimu ir mažesniu vėlavimu

- - 0 komentarų įraše AMD pristato „Fluid Motion Frames 2” su patobulintu kadrų generavimu ir mažesniu vėlavimu

Jei neturite geriausios „Radeon” vaizdo plokštės, bet norite sklandaus žaidimo, yra gerų naujienų. Neseniai paskelbta AMD technologija „Fluid Motion Frames 2” (AFMF 2) skirta pagerinti žaidimų kadrų spartą ir sklandumą naudojant dirbtinį intelektą kadrams generuoti. Šiuo metu AFMF 2 technologija yra prieinama kaip išankstinės peržiūros dalis. AMD programinė įranga: „Adrenalin Edition Preview” tvarkyklė. AFMF 2 iš esmės yra panaši FPS didinimo technologija į FSR 3 ir DLSS 3, tačiau ji nėra integruota į žaidimus, o veikia sistemos lygmeniu, todėl teoriškai ją galima naudoti visuose „DirectX 11” ir „12” žaidimuose.

Kaip veikia AFMF 2?

AFMF 2 naudoja dirbtinio intelekto algoritmus, kad išanalizuotų iš eilės einančius kompiuterinio žaidimo kadrus. Remdamasi šia analize, technologija sukuria naujus tarpinius kadrus, kurie įterpiami tarp esamų kadrų. Šie papildomi kadrai padeda užtikrinti sklandesnį judėjimą ir sumažinti „drebėjimą”, kuris gali atsirasti esant mažesniam kadrų dažniui. AFMF 2 veikia realiuoju laiku, atlieka šiuos skaičiavimus ir generuoja kadrus su minimaliu vėlavimu. Kad galėtumėte naudotis AFMF2, į savo kompiuterį turite įdiegti atitinkamą tvarkyklę, kurią rasite čia.

„AMD Fluid Motion Frames 2” galima aktyvuoti keliais pelės paspaudimais, tereikia iš anksto atsisiųsti ir įdiegti atitinkamą tvarkyklę.

AFMF 2 bus įdomus kompiuterinių žaidimų entuziastams

Skirtingai nei ankstesnė versija, AFMF 2 veikia su įvairesniais žaidimais, įskaitant populiarius e. sporto žaidimus. Dabar ši technologija taip pat palaiko „OpenGL” ir „Vulkan” (be „DirectX 11” ir „12”), taip pat „Borderless Full Screen” režimą. Paprastai papildomų kadrų generavimas automatiškai padidina vėlinimą, tačiau šį kartą AMD pavyko net sumažinti vėlinimą.

Kokia yra reali AFMF 2 naudojimo nauda? Kaip matyti iš diagramos, naudojant AMD Fluid Motion kadrai 1. Kartu su „FSR 2” versija „FSR 2” gali daugiau nei dvigubai padidinti FPS AAA žaidimuose, pavyzdžiui, „Baldur’s Gate 3” ir „Starfield” (AMD teigia, kad FPS vidutiniškai pagerėja 97 %).

Patikimi duomenys apie AFMF 2 galimybes bus pateikti, kai bus išleista oficiali tvarkyklės versija. Tačiau jau dabar atrodo, kad FPS pagerėjimas bus bent jau pirmosios AFMF versijos lygio, ir tai kartu su sumažėjusiu vėlavimo laiku. Pirmieji bandymai rodo, kad tokiuose žaidimuose kaip „Witcher 3 Wild Hunt”, „GTA 5” ir „Cyberpunk 2077”, naudojant AFMF 2 kartu su FSR 3, FPS gali padidėti nuo 80 iki 150. Tiesą sakant, visi žaidimai galės padvigubinti kadrų per sekundę skaičių, o tai jau savaime yra įspūdinga. Be to, AFMF 2 pasižymi geresniu nuoseklumu greito judėjimo metu, pavyzdžiui, kai veiksmas šaudykliniame žaidime tampa intensyvesnis. Tai lemia naujas nustatymas „Paieškos režimas”, kuris pagerina bendrą vaizdo kokybę, kai AFMF 2 veikia „atsarginiu” režimu. „Fallback” reiškia, kad greito judėjimo metu kadrų generavimas laikinai išjungiamas, kad būtų išvengta trūkčiojimo.

Pagrindiniai AFMF 2 privalumai

AFMF 2 bus ypač naudinga vidutinės konfigūracijos kompiuterius turintiems geimeriams, nes leis pasiekti didesnį kadrų dažnį be būtinybės įsigyti galingesnę aparatinę įrangą. AFMF 2 taip pat padės sumažinti įvesties vėlavimą, kuris yra svarbus veiksnys šaudykliniuose žaidimuose. Tai bus privalumas žaidėjams, dalyvaujantiems e. sporto turnyruose arba tiesiog norintiems pagerinti savo našumą.

Naudojant CS2, AFMF2 įvesties vėlinimas bus 12 % mažesnis nei AMFM

Žaidime „Cyberpunk 2077” vėlavimas jau bus 28 % mažesnis

Ši technologija yra nemokama ir integruota į AMD programinę įrangą, todėl AMD vaizdo plokščių naudotojai gali lengvai ja naudotis. Tai reiškia, kad nereikia pirkti papildomos programinės įrangos ar atlikti sudėtingos konfigūracijos. Gera žinia ta, kad ši technologija prieinama įvairioms „AMD Radeon” vaizdo plokštėms, įskaitant „RX 6000” ir „RX 7000” serijų plokštes bei 700M/800M integruotas vaizdo plokštes.

Viršuje pateiktame vaizdo įraše matote, kaip geimeriai reaguoja išbandydami naująją technologiją. Apibendrinant galima teigti, kad pagrindiniai „AMD Fluid Motion Frames 2” technologijos privalumai yra šie: ji labiau suderinama su įvairesniais žaidimais, nereikalauja specialios integracijos ir veikia su įvairesnėmis AMD vaizdo plokštėmis (ne tik su naujausiais modeliais). AFMF 2 ypatingą dėmesį skiria kadrų dažniui pagerinti ir vėlavimui sumažinti, o tai ypač naudinga e. sporto kompiuteriniams žaidimams.

Tačiau reikėtų pažymėti, kad kai kuriais atvejais kelių technologijų derinys duos optimalius rezultatus, pvz., FSR kartu su AFMF 2 ir pan.

Palyginimas su konkurentų technologijomis

  • NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) naudoja dirbtinį intelektą, kad padidintų skiriamąją gebą, o ne generuotų papildomus kadrus. DLSS gali pagerinti ir kadrų dažnį, ir vaizdo kokybę, ypač esant didesnei raiškai. Skirtingai nei AFMF 2, DLSS reikia žaidimų kūrėjų paramos ir integracijos.
  • Panašiai kaip ir „AMD Fluid Motion Frames 2”, Nvidia Frame Generation naudojant dirbtinį intelektą sukuriami papildomi kadrai. Jis yra DLSS 3 dalis ir veikia tik su naujausios kartos „Nvidia RTX” plokštėmis. Palyginti su AFMF 2, kadrų generavimas gali būti efektyvesnis, tačiau juo gali naudotis mažesnis naudotojų ratas.
  • „Intel XeSS” (Xe Super Sampling) yra panašesnė į DLSS, nes daugiausia dėmesio skiriama skiriamosios gebos didinimui. Ši technologija taip pat veikia konkurentų vaizdo plokštėse, tačiau jos efektyvumas mažesnis.
  • FSR („FidelityFX Super Resolution”) – tai dar viena AMD technologija, skirta raiškai didinti. Skirtingai nei AFMF 2, FSR nenaudoja dirbtinio intelekto ir gali veikti įvairesnėje aparatinėje įrangoje.