Kas yra spindulių sekimo technologija?

- - 0 komentarų įraše Kas yra spindulių sekimo technologija?

Spindulių sekimas – tai kompiuterinės grafikos atvaizdavimo technologija, kuria imituojamas šviesos kelias per 3D modelį. Ši technologija leidžia užfiksuoti skirtingus šešėlius ir šviesos atspindžius taip, kad jie atrodytų tikroviškiau.

Spinduliavimo sekimas yra atvira technologija, o tai reiškia, kad ją savo GPU gali naudoti bet kuris gamintojas. NVIDIA buvo pirmoji bendrovė, išleidusi GPU su specialiais RT branduolių branduoliais, optimizuotais specialiai spindulių sekimui. Tačiau AMD GPU, pvz., „Radeon RX 6000” serija, taip pat palaiko spindulių sekimą.

Kad būtų lengviau suprasti, įsivaizduokite, kad esate kambaryje, kuriame yra žvakidė. Žvakės šviesos spindulys apšviečia kambarį, o kai šviesą užstoja įvairūs objektai, susidaro šešėliai. Šį procesą imituoja spindulių sekimas, kai šviesos spinduliai iš šviesos šaltinio nukreipiami į objektus ir atgal.

Spindulių sekimo technologija naudojama vaizdo žaidimuose, filmuose ir architektūrinėse vizualizacijose. Vaizdo žaidimuose spindulių sekimas naudojamas siekiant sukurti tikroviškus šviesos ir šešėlių efektus, dėl kurių žaidimai tampa vizualiai patrauklesni.

Keletas pavyzdžių iš vaizdo žaidimų, kuriuose naudojamas spindulių sekimas:

  • Valdymas: šiame žaidime naudojama spindulių sekimo technologija, kad būtų sukurti tikroviškesni vandens ir įvairių metalinių objektų atspindžiai.

  • „Metro Exodus”: šiame žaidime tikroviškiems šešėliams tamsiuose kambariuose sukurti naudojamas spindulių sekimas.

  • Cyberpunk 2077″: šiame žaidime spindulių sekimas naudojamas siekiant sukurti tikroviškesnius atspindžius nuo vandens, stiklo ir įvairių metalų.

Spindulių sekimas gali gerokai pagerinti kompiuterinės grafikos vaizdo kokybę, tačiau jis taip pat reikalauja daug išteklių, todėl pakankamai galingų kompiuteriųpageidautina su bent 8 branduolių procesoriumi ir „GeForce RTX 40” serijos vaizdo plokšte.