„NVIDIA ACE For Games” – nauja technologija, skirta įkvėpti gyvybę NPC veikėjams naudojant generatyvinį dirbtinį intelektą

- - 0 komentarų įraše „NVIDIA ACE For Games” – nauja technologija, skirta įkvėpti gyvybę NPC veikėjams naudojant generatyvinį dirbtinį intelektą

Įsivaizduokite žaidimą, kuriame galėtumėte protingai, nenuspėjamai ir dinamiškai kalbėtis su nežaidžiamais veikėjais (NPC). Šie veikėjai turėtų stabilias asmenybes, kurios laikui bėgant keistųsi, tikslias veido animacijas ir išraiškas. Ir visa tai – žaidėjo kalba.

Generatyvinio dirbtinio intelekto galia tai paverčia realybe, o parodoje „COMPUTEX 2023” NVIDIA pristatė naują technologiją – „ NVIDIA Avatar Cloud Engine” (ACE), skirtą žaidimams. NVIDIA ACE for Games – tai specializuota dirbtinio intelekto modelių kūrimo paslauga, kuria siekiama modifikuoti kompiuterinius žaidimus, pridedant intelekto nežaidžiamiems personažams.

„Generatyvinis dirbtinis intelektas gali iš esmės pakeisti žaidėjų bendravimą su asmeniniais veikėjais ir smarkiai padidinti dalyvavimo efektą”, – sakė NVIDIA kūrėjų ir našumo technologijų viceprezidentas Johnas Spitzeris. „NVIDIA, remdamasi savo kompetencija MI srityje ir dešimtmečių darbo su žaidimų kūrėjais patirtimi, yra generatyvinio dirbtinio intelekto naudojimo žaidimuose pradininkė.”

„NVIDIA ACE for Games” dirbtinio intelekto modeliai

Programinės įrangos, įrankių ir žaidimų kūrėjai galės naudoti „NVIDIA ACE for Games”, kad savo programinėje įrangoje ir žaidimuose sukurtų ir įdiegtų pritaikytus kalbos, pokalbių ir animacijos modelius tiek debesyje, tiek asmeniniuose kompiuteriuose.Į optimizuotus MI bazinius modelius įtrauktos šios įdomios technologijos:

  • NVIDIA NeMo, kuriame pateikiami pagrindiniai kalbos modeliai ir pritaikymo įrankiai, kad kūrėjai galėtų toliau pritaikyti žaidimų veikėjų modelius. Šis pritaikomas didysis kalbos modelis (LLM) leidžia kurti veikėjų istorijas ir asmenybes, atitinkančias kūrėjo žaidimo pasaulį.
  • „NVIDIA Rivakuri suteikia automatinio kalbos atpažinimo (ASR) ir teksto į kalbą (TTS) galimybes, kad būtų galima gyvai kalbėtis su NVIDIA NeMo.
  • „NVIDIA Omniverse” Garso2Facekuri akimirksniu sukuria išraiškingas žaidimų veikėjų veido animacijas naudodama tik garso šaltinį. „Audio2Face” technologija turi „Omniverse” sąsajas su „Unreal Engine 5”, todėl kūrėjai gali pridėti veido animaciją tiesiai į „MetaHuman” veikėjus.

Kaip veikia „NVIDIA ACE for gaming”?

Norėdama pademonstruoti NVIDIA ACE žaidimams galią ir parodyti, kaip kūrėjai netolimoje ateityje kurs NPC, NVIDIA bendradarbiauja su ” Convai” (NVIDIA Inception startuolis), kuri kuria platformą, skirtą MI personažams kurti ir diegti kompiuteriniuose žaidimuose ir virtualiuose pasauliuose.

„Su „NVIDIA ACE for Games” „Convai” įrankiai gali pasiekti tokį vėlavimą ir kokybę, kad dirbtinio intelekto NPC taptų prieinami beveik bet kuriam kūrėjui, ir ekonomiškai efektyviu būdu”, – sakė „Convai” įkūrėjas ir generalinis direktorius Purnandas Mukherjee.

„Kairos” demonstracijoje buvo naudojama „NVIDIA Riva”, kad būtų užtikrintas kalbos keitimas į tekstą ir teksto keitimas į kalbą, „NVIDIA NeMo”, kad būtų užtikrintas pokalbių MI, ir „Audio2Face”, kad būtų užtikrinta MI įgalinta veido animacija iš balso įvesties. Šie moduliai buvo integruoti į „Convai” paslaugų platformą ir naudojami kartu su „Unreal Engine 5” ir „MetaHuman”, kad būtų atgaivintas NPC vardu Džinas.

Džino ir jo „Ramen” užkandinės sceną sukūrė „NVIDIA Lightspeed Studios” menininkų komanda, o visa scena buvo sukurta naudojant „Unreal Engine 5” variklį. NVIDIA RTX tiesioginį apšvietimą (RTXDI) spindulių sekimą apšvietimui ir šešėliams, taip pat DLSS, kad būtų užtikrintas didžiausias įmanomas kadrų dažnis ir vaizdo kokybė.

Šioje realiuoju laiku demonstruojamoje demonstracijoje rodoma, ką galima pasiekti naudojant „GeForce RTX” vaizdo plokštes, NVIDIA RTX technologijas ir „NVIDIA ACE for Games”. Čia matome būsimų žaidimų, kuriuose bus naudojama ši nauja ir novatoriška technologija, galimybes.

NVIDIA ACE: NPC atgaivinimas

Keletas žaidimų kūrėjų jau naudoja NVIDIA generatyvines MI technologijas. Pavyzdžiui, „GSC Game World” naudoja „Audio2Face” labai laukiamame kompiuteriniame žaidime „S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl”. O nepriklausoma kūrėja „Fallen Leaf” naudoja „Audio2Face”, kad animuotų Marse vykstančio mokslinės fantastikos trilerio „Fort Solis” veikėjų veidus. O Charisma.ai, bendrovė, teikianti virtualių personažų kūrimo paslaugas per MI, naudoja Audio2Face, kad užtikrintų animaciją savo pokalbių variklyje.

Ateities perspektyvos

Apskritai „NVIDIA ACE for Games” technologija gali iš esmės pakeisti kompiuterinių žaidimų patirtį, leisdama NPC realiuoju laiku kurti unikalius pokalbius, emocijas ir net balso intonacijas, pritaikytas kiekvienai žaidimo situacijai ir žaidėjo veiksmams. Dėl to kompiuterinių žaidimų pasauliai taptų daug gyvesni ir įdomesni, nes kiekvienas NPC galėtų tapti unikalia asmenybe su savo istorija ir reakcijomis. Ateityje ši technologija galėtų būti plėtojama, įtraukiant vis sudėtingesnius emocijų modelius, asmenybės bruožus ir net gebėjimą mokytis iš sąveikos su žaidėjais, taip sukuriant vis realistiškesnius ir nenuspėjamesnius virtualius pasaulius, kurie kiekvienam žaidėjui suteiktų unikalią patirtį.

Pasidalinti straipsniu: